Home sweet home

Så har man lyckats ta sig hem till Småland igen :)

Riktigt slapp dag idag, endast en lektion (där jag iofs gjorde två prov men..), och den var inte förrän 10.10 dessutom :)

Igår kom pojkarna ner, så då gjorde vi mat, kollade på film och åt glass, varma hallon och chokladsås. Yum!
Ipod fick leka med Bamse, och Ipod var försiktig som vanligt... Ett tag såg det ut som sumobrottning, men så småningom kom Bamse igång också :)


Jag har lämnat över ansvaret för mina fiskar på Lisa, och jag vet inte om jag bittert kommer få ångra detta, eller om hon faktiskt kommer få fortsätta leva :)

Ikväll ska jag och mor ha myskväll, bror min är på bio och pappa är fortfarande i Panama, så det blir mat, Let's Dance och lite vin. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0