and the weekend's over

Så var man nere på skolan igen, och helgen är över :)

I fredags var det sextema på Mårtenssons som sagt, och jag vann verkligen en dildo till Maja. hahaha, så klockrent! Det var lätt kvällens höjdpunkt! I övrigt var kvällen helt underbart rolig, och det var verkligen kul att träffa en massa gammalt plönningefolk, och även en del hemifrån!

På lördagen bar det iväg hemåt, för att sedan göra sig i ordning inför Björn Rosenström på kvällen. Förkrök (efter mycket om och men) i Vimmelstorp, och kvällen avslutades där också :)
Rosenström var grrrym, men det var stört packat med folk, och oäändligt långa köer i baren. Mycket folk hann man träffa där också, och en del var det jättelängesen man såg, så det var ju inte fel :)

Idag har jag och mor varit och tittat när Ofelia tävlade. Lollo, tjejen som lånar henne, red jätteprydligt och fick två felfria rundor. Ofelia älskade det, hon tycker om att få komma ut på banorna igen :D Sen att en annan är sentimental som en gris och börjar lipa när hon rider ärevarv är ju en annan sak, haha. Min pärla.
När tävlingen var över åkte vi och hälsade på i Hamra, och där var vi kvar ett bra tag (våfflor och glass, yummie) och sedan när vi kom hem packade vi om bilen, och sedan bar det av ner till Halmstad.

Ipod är med ner denna veckan, så nu är det full rulle i huset! Jag funderar allvarligt på att ställa mina älskade fiskar på ett säkrare ställe....


'Aliquando et insanire iucundum est.'
- Ibland är det skönt att få vara galen.

Kommentarer
Postat av: vickan

hahah, du verkar va grym på d där, ¨å du kan få vinna en miljon eller 7 åt mig...

och ja, ställ fiskarna i ett vapenskåp eller nått.

ipod är en terrorist!!

2009-02-02 @ 14:07:34
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0