GOD JUL!

God Jul för fan! :D

Eftersom att jag är en ovanligt aktiv (öh) bloggare, så kände jag att det var läge att önska er god jul. Inte god hjul då, för rullatorn är det inte dags för riktigt än.

Har nog råkat missa att skriva här på en vecka eller två, men det har faktiskt inte hänt sådär värst mycket i mitt liv.

Jag har bestämt mig för att flytta hem igen, läsa min Matte B (med Tessy, tjohoo) i vår, och sedan är väl planen att komma in på marknadsföringsprogrammet någonstans i landet till hösten.
Annars har jag mest tillbringat tiden med John och hans fina familj, och nu såhär i julestöket så är jag hemma :)

Igår var det 'julmys' ute i Vimmelstorp, och det var väl så trevligt som förra året, dock något nyktrare eftersom jag körde. Och jag tycker fortfarande synd om Camilla på 118118, haha! Patrik försökte ragga upp henne åt Ola, som såg sådär måttligt road ut, och när Andreas sen tog över så blev det inte så mycket bättre. Hahaha.

Idag blir det nog ganska lugnt, farmor och farfar (famo o fafa) kommer om cirkus en timme, och efter det bär det av till mormor och morfar (måmo o måfa) och resten av släkten.
Trevligt värre, jag är faktiskt grymt nöjd med dom julklapparna jag köpt i år. Förutom till John, för han är skitsvår att köpa till. Och dessutom saknar jag honom mer än en fet unge saknar en chokladkaka på fatcamp.

Nåväl, ännu en gång, GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0