...

Jag hade hoppats att John skulle kommit idag, men han var ju tvungen att köra ikväll :(
Nåväl.
Dagen har varit bra annars, jag lunchade med Niklas och Fredrik, men eftersom dom gått i skogen hela dagen och var utsvultna - och jag precis stigit upp - så åt dom i ett liite annat tempo än jag... haha
Började packa inför Kalmar, och sen kom mor hem och ville spela Yatzi. Jag förlorade stort - trots yatzi.

Har precis kommit hem från Allek och Marcus, efter en skittrevlig spelkväll. Och vinkväll. Mest vinkväll.
Vi började med 'Kvinna mot man' (eller något liknande), sen 'Med andra ord', vidare till 'Twister' och sen blev det 'Buzz'. Under tiden lyckade jag och Vickan inta varsin flaska vin och en hel del chokladpudding, och jag är ärligt förvånad över hur pass bra det gick ändå.
Fast jag sträckte mig i låret och bröt nästan vänster stortå under Twister. Farligt spel det där!

Just nu längtar jag bara efter John, som jag inte träffat på över en vecka(!).. Nåväl, imorn bär det av :)

Kommentarer
Postat av: Maja

It´s a deal!

2009-12-30 @ 09:51:01
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/
Postat av: vixter

vi är ett oslagbart team! tur vi vann allt. höhöh

2009-12-30 @ 16:57:00
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0