...

haha!

Eftersom Lilleman är med John på jobbet uppe i Dalarna, så tänkte vi att det ju kunde vara smidigt om han var på ett hundpensionat under dagarna. Jag erbjöd mig snällt att kolla efter ett på internet, med tanke på min käre mans okunnighet om datorer.

- Det behöver du inte gumman, jag vet ett där uppe!


Nyss när han ringde frågade han om jag inte kunde kolla efter ett pensionat, och när jag undrade varför det inte funkade med det som han redan visste om, muttrade han bara buttert;

- Det var ju ingen hund, det var ju en dalahäst på skylten...

Glasögon nästa?

Kommentarer
Postat av: vixter

hahhahaha, älska!!!!

2009-12-11 @ 17:22:50
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv; För det första; Du borde veta vid det här laget att Kenny inte är som alla andra :P, och för det andra; hon skiter ner sig om hon får betfor på vinterhalvåret - kan bara få det på sommaren, vilken ät totalt wierd :s

2009-12-19 @ 14:11:32
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0