LUND

Då är man skåning då!

Flytten ner gick alldeles utmärkt, och Sebastians föräldrar var jättesnälla och hjälpte mig att bära upp mina 6 väskor på rummet :)
Har fått i ordning det allra mesta, men galgarna räckte inte riktigt till, så jag fick 10 st av Maria idag, som hon inte behövde i affären.

Första dagen har varit något lite lätt kaotisk.
Kl. 09.10 rullade Silverpilen mot Lund, och en kvart senare var vi framme vid Universitetet. Vad vi inte visste var att vi skulle till andra sidan universitetsområdet, vilket innebar en promenad på ca 35 minuter, inklusive alla gånger jag gick fel.
När jag väl kom fram var allt frid och fröjd, och själva introduktionen gick kanon :) Det är bara jag och en tjej till som heter Ina som inte har pluggat på universitetet förr i vår klass, så det känns som att vi ligger lite efter alla andra, haha.

Det var ivf en fantastisk tur att jag träffade henne, eftersom att hon bor med sin familj utanför Lund, och gick gymnasiet inne i stan.
När jag skulle gå till bilen insåg jag nämligen att jag inte visste riktigt vart jag ställt den, haha.
Ina var jättesnäll och hjälpte mig dit, och imorgon ska vi käka lunch och försöka fixa våra nationsmedlemsskap och studentleg :D

Nu ska jag läsa igenom de första två kapitelna i 'Civilrätt', och sedan ska jag hänga upp alla kläder som inte fick plats igår :)
Därefter ska jag följa med Maria till hennes häst Kompis, och hon ska visa mig var hans grejer finns så jag kan börja rida när jag vill. Kanonkul! 5 toast av 5!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-31 @ 23:29:14
URL: http://vixter.blogg.sre
Postat av: Anonym

hahaha, du är fantastisk på att hitta o grejer, verkligen oslagbar. hahahhaha¨!

7 av 5 toast. helt klart

2009-08-31 @ 23:30:18
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Ina

Du är så söt! :) Tycker det är skönt att man inte var själv nybörjare ^^

2009-09-03 @ 19:56:29
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0