Söndag

100-årsfesten igår var mycket lyckat! Tack Niklas & Co för en grym kväll :D
Första fyllekörningen för min del, vilket var ok ändå. De flesta trodde jag var full i vilket fall som helst, haha.

Jag, som alltid ute i god tid, trodde att hela kalaset började vid 7, vilket ledde till att jag fick lite bråttom när jag insåg att det började vid 6.
Panikrush i stallet, en dusch på 2 minuter och en kvart senare fick turbon visa vad den gick för när jag susade hem till Karro. Som vanligt var hon ändå inte klar, och när vi kom hem till Emma och Adrian var inte Emma klar heller, haha.
Men, fint folk kommer alltid sent!

Under kvällen hände det en massa kul grejer, men det mest solklara är ändå Karro, som alltid! Jag älskar dig bruden, det vet du, hahaha.

'Åh, jag tar på ditt dimljus Johanna'

hahaha.

Det var sådär lagom kul att ha utsläppet av alla hästarna i morse, men det gick ju det också. Nu ska jag snart tillbaka till stallet igen och luncha, rida Ofelia och sen måste jag åka och handla. Lite irriterat konstaterade jag att jag inte hade någon mat alls i morse, haha.


Annars blir nog dagen lugn, mest plugg och lite städning I suppose. Och så ska jag bränna klart min skiva, med klassiker som bl a 'Bakom mina solglasögon', vilket gör att man lite smått längtar till Sigges i sommar. Och så är man inte ens hemma på premiären, illa!


Ber om ursäkt för den här romanen, har visst tappat all känsla för text och längden av intressant material, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah, solklart. Skrivkramp fast tvärt om =)

2009-04-19 @ 20:59:15
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah, solklart. Skrivkramp fast tvärt om =)

2009-04-19 @ 20:59:37
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, ungefär!

2009-04-20 @ 16:23:14
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0