O ljuvliga dag!

Idag har det inte gjorts så många knop, vilket har varit ljuvligt.
Lyxade till det med frallor från bageriet till frukost, och sedan åkte jag en runda till stallet innan skolan började.

Kom nyss hem från stan, varav en studentklänning och ett par byxor är inhandlade - välbehövligt och mycket uppskattat!
En glass råkade slinka ner dessutom, och jag lyckades t om hitta ett glasögonfodral som passade mina solbrills. Kanske man vågar köpa ett par fina nu, när risken för att sitta sönder dom minskar? 
Iofs lär jag inte komma ihåg att lägga i dom i fodralet ändå, så mina H&M-brillor får nog hänga med ett tag till trots allt.

Kvällens upplägg är:

* Stallet - rida Ofelia och fixa lite.
* Plugga
* Laga mat
* Plugga
* Duscha
* Plugga
* Städa rummet
* Plugga
* Powernap
* Plugga


Eventuellt måste jag sanera badrummet också, eftersom jag råkade översvämma det igår.. Det var inte meningen, hur skulle jag kunna veta att duschkabinen inte stängdes ordentligt, och att det sprutade vatten ut över hela golvet?
I ofs var jag ju i badrummet under tiden.
Och jag upptäckte det verkligen inte förrän jag tog ett steg åt höger och det plaskade till.

Nåväl, än har min tankspriddhet inte skördat sitt sista offer... Vad kommer näst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, ibland är du underbart fantastisk =)

2009-04-21 @ 21:24:35
Postat av: Johanna

det är faktiskt inte så roligt att vara förvirrad...

2009-04-22 @ 13:24:08
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0