mystiskt..

Hur kan ett par strumpor och en tröja bli till 5 maskintvättar?
Jag tvättade upp allt (nästan ivf) innan jag åkte till Egypten, men det har nog varit full förökning i tvättpåsen veckan jag varit borta. Suck.
Och inte går det bra att plugga heller, orden i word vill inte bli flera, och min hjärna har tagit paus. Igen.

Solen börjar i vart fall titta fram, och man kan inte annat än att få lite vår/sommarkänslor. Flytet verkar vara som vanligt, ingen vinst på tian-lotten och studiemotivationen på topp. Vad som behövs är en spark i häcken, och i avsaknad av annat folk här i lägenheten får jag göra det så gott jag kan på egen hand.

Over, and out.


Var ska vi sova inatt -
jag har en skamlig idé
Var ska vi sova inatt -
Ja du kan väl följa med
Om du vill leka tafatt -
Låt oss få det på det klara
För jag vill ju bara få dig härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0