Frreaky friday

Alltså, jag älskar verkligen, verkligen fredagar. Speciellt den här fredagen, när man är heelt ledig!

Jag kravlade mig precis ur sängen, och sitter nu med en god kopp te och en nybakt fralla från bageriet. Ett perfekt sätt att avnjuta en sovmorgon.

Om circus en timme åker jag och Maja in till Strawtown, och det ska bli skönt att bara strosa på stan, och glömma allt vad skola heter för en stund.

Senare under dagen blir det att ta hand om Lollos krake (jag är faktiskt lite avundsjuk över att du är på Kreta, jag ångrar att jag inte hakade på), och sen blir det att åka till Ofelia. Och sen plugg såklart.

Haha, igår bestämde jag och Elin oss för att vi ska åka utomlands. En sån där härlig spontanresa, som man bokar dagen innan.
Frågan är bara om jag vågar åka med Elin. Hon är kvinnan som inte har några begränsningar, och som dessutom inte har så stor koll på saker. Och som pratar oavbrutet hela tiden. haha. Men Elin, du vet att jag älskar dig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0