egypt!

Sa har jag och lilla mamma hamnat i egypten. Torsdag morgon bar det av, och mamma kanner sig sa trygg nar jag kor bil att hon t om somnade! woho.
Flygresan gick bra, forutom att min kara lilla mamma rakade tappa en massa skrap pa kvinnan som satt bredvid. Denna kvinna = tillhorande man visade sig bo pa samma hotell, och ar dessutom dom vi umgas med har nere. hahaha.

Forsta rummet var en katastrof. Vi som bestallt ett liitet dubbelrum med balkong fick en hel lagenhet. Utan balkong.
Som dessutom inte lag pa hotellomradet.
Dar fick aven vara kara vanner fran flygplanet en lagenhet, dubbel sa stor som var, och vi gick i gemensam trupp och klagade. Numera har vi ett liitet dubbelrum, med balkong, och utsikt over lagunen. Ibland ar mor min driftig!

Det har hant ett antal intressanta saker under dessa fyra dagar vi varit har, och jag har overlevt ett antal olika fallor, uppbygda av min nagot paranoida mamma (hon tyckte inte riiktigt om laget och ytterdorren pa forsta lagenheten, och var livradd for brottslingar av alla de slag), vi har ocksa overlevt vattenpipan, aven om mamma fick kroniska halsskador, och vi klarade t om snorklingen. Fast mamma hoppade ratt in i korallrevet och fick ett allvarligt skrapsar pa knat. Guiden ville amputera. Men hon lyckades varken drunkna eller bli uppaten av en haj!

Vadret ar kanon, maten ar bra och alla vill gifta sig med mig. Snacka om egoboost!
Mamma har gift bort mig for 1 miljon kameler, och ytterligare en har friat. Idag blev det nastan ett allvarligt slagsmal pa restaurangen, haha. Jag tror dom har gatt en charmkurs innan dom fick borja har.
Dock ar Apollo-guiderna mycket snyggare, haha.

Idag fick vi prova en valdigt vacker utstyrsel, om ni tanker er ruggiga paskkarringar pa arabiskt vis har ni nog ungefar forstatt hur vi sag ut! Och mamma ville inte ha dom, jag kan inte forsta detta....

Nu ska vi hamta bilderna som vi framkallat fran snorklingen, 

to be continued................................. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, din kära mor är verkligen awsome.

jag är såå avundsjuk och även om jag saknar dig tänker ja inte träffa dig förren d bruna är borta. hahahahha

2009-04-13 @ 23:30:45
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0