Delikatess

Just nu sitter jag och intar en delikatess-lunch bestående av överkokta nudlar och ketchup. Och ja, det är äckligt. 

Insåg precis att om jag inte cyklade för 2 minuter sen så kommer jag att komma försent, och det är ju alltid en bra början på veckan efter ett lov, härligt!

Mitt rum är kaotiskt som vanligt, och hela lägenheten är äckligt ostädad. Jag har verkligen inte lust med 3 timmars engelska C nu på eftermiddagen, och Maja var inte på mitt förslag att skolka och åka in till stan, dricka latte och strosa. Och eventuellt handla lite :) Så nu får man väl vara duktig och bege sig till skolan ändå.

Gårdagen var verkligen oproduktiv, och lite stressad inser jag att mitt knappt påbörjade PA ska vara inlämnat nästa vecka. you go girl!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är det bara underbart med vår. Solen skiner, fåglarna kvittrar, och man har femtioelva saker som måste göras, annars går jorden under

2009-04-21 @ 13:23:58
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

eller hur. Det enda som är bra är vårkänslorna :)

2009-04-21 @ 13:25:19
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0