det är inte lätt när det är svårt.

Åååh, vad jag hatar att vara sjuk. hatahata.
Min hals känns söndertrasad, när jag sväljer gör det ont. Jag och Elsa har varit hemma idag och varit allmänt sunkiga. Det var underbart.

Igår gjorde jag en massa bra saker. Jag och Lisa köpte en fotölj till lägenheten, och så köpte jag 4 vinglas och en fin tröja från United Colours of Benetton. Allt tillsammans kostade 140 :-.  I love Myrorna :D Dock kollade folk lite misstänksamt på oss när vi gick med vår fina fotölj genom stan, och det var även några som tutade när vi passade på att sitta lite i den när det ändå var rött vid övergångsställena.

En annan bra pryl jag gjorde var att skriva in mig på körskolan. Finally! Nu ska jag göra vägarna osäkra, mohehe. Dock är inte första lektionen förrän efter att vi varit i Texas, så ni kan vara lugna - ni har gott om tid att fly vägarna.


Dags för jägarexamensboken, det börjar bli allvar.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0