Rockport!

Idag har jag, elsa och Jackie varit i Rockport :D Det är en liten stad som ligger på Texas östkust.
På vägen dit stannade vi i nån liten stad och shoppade. Jackie köpte två tröjor och ett par jeans, och jag och Elsa köpte två jättefina armband där det står 'A friend loves at all time'.
När vi kom fram till Rockport åkte vi till Mr. Dan Hughes syster June, och hon visade oss sitt nya hus. En otroligt charmerande dam!

Sedan åkte vi vidare till ett museum, för att efter det åka runt och kolla på en del helt fantastiska 'sommarvillor', och en del lite mindre fantastiska sådana.
När nyfikenheten lämnat oss åkte vi till en Mall och handlade. Jag och elsa (eller jag iaf...) har på det senaste blivit besatta av våra tänder, eftersom alla här har så vita tänder. Så nu har vi köpt en massa tandsaker. Brabra! Dom hade även John Frieda produkter för typ 40 kr!
När vi shoppat klart så åkte vi till Jackie och Hiltons sommarhus, och sedan åkte vi till en restaurang för att sedan åka hem.


Gårdagen var lugn, vi låg mest vid poolen och slappade. På kvällen var vi och åt middag med Mr. Hughes och lite folk som arbetade åt honom, bland annat en mycket trevlig engelsman. Vi europeer paktade ihop oss mot amerikanarna, och vi hade en jättetrevlig kväll :D
Imorgon ska jag och elsa till Mr. Hughes kontor och äta frukost med vår trevlige engelsman (som heter Ed).
Breakfasttacos har vi inte i sverige, men det är faktiskt mycket bättre än vad man kan tro, believe me!

Nu är det dags att krypa i säng, jag är helt slut. Hoppas alla där hemma har det bra, t om du Vickan :)


Kommentarer
Postat av: vickan

aaaw, u love me anyway! =)

2008-10-15 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0