Beyond Fashion

bara 3 dagar kvar till The United States of America! ååh, jag känner bara hur tiden går fortfortfort och jag hinner inte riktigt med i svängarna. Men det blir nog bra med det ^^ Packning är det största problemet. Jag och Elsie har kommit fram till att vi nog kommer slänga väldigt mycket saker för att få plats med alla nya grejer vi tänker köpa. Vi är miljöbovar.

Imorgon är det bröllop, och det ska bli så mysigt. Det var typ 100 år sedan jag var på bröllop, så nu känns det som att det är dags igen. Mina fötter kommer göra ganska ont efter en dag i de skorna, men det blir nog bra det med, haha. Sen att en mycket snygg man kommer att vara mycket sexig i sin nya kostym och att jag kommer få svårt att hålla fingrarna i styr är ju ett annat problem. Farligt!
Det får bli silvertejp runt fingrarna. 'Jag lovar, det ÄR senaste modet!'

Min och Vickans 'bröllopspresent' till N&F kommer bli en succe, iaf om vi får bestämma, HAHA. Om inte annat har vi ju haft roligt satan. Mera sprayfärg idag!


Nu ska jag till min älskade Ofelia, rida ut en runda för sista gången och packa alla hennes saker. God i'm going to miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0