Ibland är man smart.

Här sitter man i soffan och skriver religionsarbete, och min kära Ipod sitter på golvet. När han har stirrat på mig i ungefär 5 minuter börjar jag inse att han vill mig något.
Med en suck hoppar han upp i soffan, och fortsätter stirra på mig. Fundersamt börjar jag skruva på mig och inser - jag sitter på hans favoritben. Aha! Därav mördarblickarna.


Helgen har varit riktigt rolig, utgång med brudarna i fredags vilket var grymt roligt, sedan bowling med lollo, marcus, rasmus, martin, mikael, niklas, frida, villiam och linnea. Trots utklassning var det riktigt roligt, även om det blev lite väl mycket dricka till kanske.
Helt klart alkoholens fel att jag blev utklassad! Rasmus var grym dock, du förtjänade att vinna :D

Tillbaka till skolarbetet gissar jag. pöss

Kommentarer
Postat av: Vixter

Stackars ipod. du är vekligen världens elakaste matte. haha. bättre han flyttar in hos mig, fyllo =)

2008-11-12 @ 17:44:34
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, visst är det synd om honom?

2008-11-12 @ 17:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0