tisdag

och jag har MIFFOont i halsen. Ajajaj, det känns ungefär som ett öppet sår när jag sväljer. Jag har nog lyckats smitta Lisafisa också, hon vrider sig också i smärta varje gång hon sväljer :P Jag försökt få henne förstå att vi måste sluta vara så intima, men hon vill verkligen inte förstå.
hahaha.

Trots min handikappade hals har jag varit och kört lektion idag, vilket inte gick så bra. I min feberdimma såg jag inte så mycket, och missade typ alla hastighetsskyltar, haha. Det är nog tur att jag har typ 11 lektioner till inbokade...
Sen har jag inhandlat julklapp till min käre Far också, och även Vickan har fått sig en liten pryl. Som jag tror hon kommer uppskatta, hehe. Och nej, det är varken en leksak att använda sexuellt eller en almanacka med nakna äckelgubbar från Jutis. Så HA-HA, nu har du något att tänka på min vän!

Diggiloo var en pärla idag igen, han skötte sig t om riktigt bra över bommarna, vilken kändes som att det var första gången typ. På torsdag är det dags att hoppa upp på vildingen igen, och jag längtar lite, det är himla kul att 'vara med häst' igen.

Ofelia är såld nu, Eskilstuna är från och med imorgon hennes nya hem. Tjejen hon har varit hos på försäljning ringde innan och ville kolla så att hon hade fått med alla hennes saker i packningen. Fyfan, jag trodde verkligen inte att det kunde göra så ont, trots allt har jag ju inte träffat henne på två månader. Men..

Jag skulle vilja sända en stor eloge till Jonny i verkstaden på skolan, för att han har fixat min älskade cykel idag. Äntligen slipper jag Majas röda, hemska cykel, och kan glida (trampa) runt på mitt eget, lila, vrålåk :) Som sagt går det ju inte så bra med körningen just nu, så jag får nog räkna med att trampa runt på gamla Bettan ett tag till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0