Tisdag

woho! Imorgon är det studenfest, och idag var jag och Lisa inne och köpte kläder till det. Temat är Crazy Xmas, och vi hittade väldigt.. fina utstyrslar :) Lisa ska vara polkagris (rödvitrandiga ALLDELES för små byxor och en rödvitrandig tröja + vitglittrig boa.), och jag ska vara Renen Rudolf (bruna byxor i sammet, från knäna och nedåt är det fransar på sidorna. Tröjan var i en annan brun färg, fruktansvärt tight och väldigt ful. Och så självklart ett par horn med bjällror på).
Vi kommer inte vara vackrast på stället, men vi kommer garanterat vara några av dom som har roligast, haha.

Vi har även knåpat ihop jullåtarna till Julfesten på torsdag, och 06Cs låtar kommer lätt vara bäst.

Nu har Lisa precis duschat ur färgen jag lade i hennes hår för 20 minuter sedan, så kommer det inga fler blogginlägg kan ni ju höra av er och fråga hur jag mår, eventuellt ligger jag då på sjukhus efter en grov misshandel :)

Dagens citat:

'Vi knullar bara modeller!!' 
- Fyllkajan David, med bred skånska

Kommentarer
Postat av: vixetr

2008-12-16 @ 21:54:33
Postat av: vixter

hahaha, snyggast på stället som vanligt. Givetvis lär du väl ut våra danssteg? =)

2008-12-16 @ 21:55:56
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: vixter

haha, snyggast på stället som vanligt då. =)

och du lär väl givetvis ut våra dans-steg?

2008-12-16 @ 21:57:58
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

spammer!

Klart jag lär ut våra danssteg :) Tänk dig själv - en asfull ren som gör tjernobylbarnet :)

2008-12-16 @ 22:03:44
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/
Postat av: vixter

haha, kul att alla kommentarer kom¨på en gång. hahaha. fan va bra biggnets bredband funkar. ente =)

2008-12-16 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0