studentfest, Julfest

Studentfesten igår var helt ok kul, fulla lyckades vi ju bli ivf :) Måste nog säga att förberedelserna var roligare än själva festen, hahaha.

Jag ,föreställande Renen Rudolf, kallades HORNy, Lisa polkagrisa var ursöt, Lollo Snökvinna var något fet, och Annie aka Bränd Pepparkaka var sotig och svart och skitade ner överrallt. Sen hade vi ju andra klockrena, t ex Julklappen Mina, Julsäckarna Elin, Jennie, Hanna och Sanna, Spidermankvinnorna Anna och Malin, samt många andra festliga figurer.
Skoj var det, och maskerad är en sak vi borde göra oftare!

Nu har jag precis knäppt upp första ölen för ikväll, snart är det luciatåg, julbord och SPEX som väntar. Och självklart en julfest lite senare framåt kvällen.

Cover Girl var riktigt fin att rida idag, synd att vi inte fick rida program när hästen faktiskt kunde slappna av för en gångs skull. haha.

Renen Rudolf, hetast i stan. HAHAHA. Observera byxorna i sammet. hahaha

Kommentarer
Postat av: Keno

Jag vill också på spex!! :( Saknar er... Hälsa alla och pussa Fairytale från mig.. xoxo

2008-12-18 @ 19:19:43
URL: http://antoniawrede.blogg.se/
Postat av: Johanna

vi saknar dig också! Jag lovar att pussa Fairytale från dig, pussade på henne senastidag :) puss

2008-12-18 @ 20:24:19
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0