lördag

usch, vad mycket packning! Det är stört hur stor plats allting tar, speciellt alla tjocktröjor och sådant.
Imorgon, klockan 06.00 bär det av - fjällen, here we come!
Det ska bli väldigt skönt att komma ifrån vardagen lite, det är jobbigt när det inte går att skärma av vissa saker. Förhoppningsvis är det enklare i fjällen, 100 mil hemifrån.

Aja, gårdagen var rolig, movietime och pizza med min kära Iaa. Mysigt värre.
Ikväll blir det väl någon repris antar jag, jag hoppas bara det blir någon bättre film :P

Dags att packa klart det sista, sen bär det av till stallet och plåga min stackars häst lite ;)

Ciao.


Kommentarer
Postat av: vixter

äch, kläder är för veklingar!

2008-12-28 @ 00:15:55
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0