fredag

Idag har jag åkt lastbil med Niklas. Eller, vi åkte inte så mycket lastbil, vi fikade mest, haha. Allting krånglade, så det sket sig med körningen. Sen sket det sig med saltningen också. Men aja, vi hade skoj ändå! :D
Klockan fem fick jag gå upp ivf, och det var alldeles för tidigt.

Senare kom Vickan upp och störde, så var jag tvungen att umgås med henne hela kvällen.

Och nu, när jag tittar mot min underbara säng, och helst bara vill lägga mig och sova, vad ser jag då?
- Jo, en hårig, snöig och väldigt skitig hund. Som ligger på min huvudkudde. Och snarkar.
Ibland överväger jag faktiskt att sluta låta honom sova i sängen. Det är tur för honom att han är söt.



Sitting here wasted and wounded
at this old piano
Trying hard to capture
the moment this morning I don't know
'Cause a bottle of vodka
is still lodged in my head
And some blonde gave me nightmares
I think that he's still in my bed 

Kommentarer
Postat av: vickan

Elak!Inte bara johan gör slut med mig. du också!! hahaha

2008-12-13 @ 00:31:51
Postat av: Johanna

hahahaha

2008-12-13 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0