regn, snark och en jävla massa saker.

Så kan man nog sammanfatta min dag än så länge.

Himlen är vidöppen och vräker ur sig enorma mängder regn, valpis ligger och tar en middagslur (vilken innebär en hel del snarkningar, grymtningar och mystiska sparkar med benen) och jag borde verkligen städa mitt rum. Hundburen är i sängen, skorna är på bordet, kläderna hänger över tvn, och mitt i all skit sitter jag i morgonrock (fortfarande!) och har en febril sms-konversation med Vickan om hur fruktansvärt värdelös och helt underbar kärleken är.

Jag måste säga att jag har god lust att göra som Ipod, bara lägga mig i sängen och snooza en stund.


Gårdagen var ganska festlig faktiskt. Hela helgen har varit helt ok. I fredags var jag och brudarna på Harrys i vmo, och det var verkligen jätteroligt :D Vi ägde stället, och kvällen avslutades med en mycket trevlig chaufför sista biten hem.
I lördags var det Sigges Loge (LasseStefanz spelade och det var helt sjukt mycket folk), och det var mysigt med trevligt sällskap (chauffören från fredagen bla) och allmänt flum. Träffade en del heeelt wacko personer, som livade upp kvällen ännu mera :D freaky is the thing!

Gårdagen var bara mystisk egentligen, så den hoppar vi över.
Dags att ta tag i mitt liv - iaf få på mig lite presentabla kläder och borsta tänderna.

Ciao!

my dear love
bara för att han är så underbart söt så måste jag slänga in en bild på honom :) Mina damer och herrar, Ipod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0