all summer long



Nu har jag och Ipod varit ute i skogen och busat. Det tog ungefär 5 sekunder efter att vi kommit innanför dörren innan han däckade i min säng :)

Efter att ha utstått otroliga smärtor i halsen ända sen i söndags (läs: nära döden-smärtor) så åkte jag idag till läkaren som konstaterade att jag var helt frisk. Bullshit, jag är övertygad om att jag har fått något allvarligt virus, minst halsfluss!
Men nåväl, jag lägger skulden för min död på min kära läkare. Nämn gärna det i era tal på begravningen.

Eftersom herr doktor var så ond och orättvis mot mig var jag tvungen att tröstäta lite, så jag och mamma käkade lunch på Andrés, en pasta med en sås som var väldigt god, krämig och kalorifylld. Sen åkte vi till Göstas och köpte fika, och så fick jag en chokladbit också.
Så inte nog med att jag redan har en träningsverk från helvetet, nu måste jag ut och springa snart igen. Man borde sluta göra sitt liv så komplicerat :)

Nu ska jag till Gislaved och köpa nya linser, eftersom de jag har nu är typ 1½ månad för gamla. Senare ikväll ska jag och min bror Niklas ut och ge våra kära små grisar lite majs och diskutera mitt hopplösa kärleksliv och allmänna ilandsproblem.

Några visdomsord för 08-08-08:
"Om du ibland känner dig liten, värdelös och deprimerad tänk då på att du var en gång den snabbaste och mest framgångsrika spermien i din grupp".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0