Eiffeltornet, Pariserhjul och sniglar, här kommer vi! Men först...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN min kära, älskade, dreglande, håriga, slemmande, överenergiska, jagande, hoppande, springande, studsande och alldeles underbart söta Ipod! Idag - 17/5 - fyller min odåga 2 år :)
my dear love

För att fira detta åker vi några dagar till Paris. Tyvärr får inte födelsedagshunden själv följa med, men jag har lovat att skicka ett fint vykort ;)
Mamma håller på att få hjärnblödning på mig och min kära far för att vi inte riktigt har packat än. Vi är alltid ute i lika god tid, och 5 minuter innan vi ska åka så gormas det om plånböcker, skor, väskor och kläder som ligger i tvätten. Det är verkligen såhär varje gång vi åker någonstans, om det så är till Stockholm eller till Hongkong, och jag förstår inte att vi aldrig lär oss!

Det ska bli spännande att åka till Paris, jag har bara varit i Nice och områdena runt Champagne förr, och aldrig i Frankerrikets ståtliga huvudstad. Vi får väl se om man kanske hinner med att hoppa från nåt Eiffeltorn, triumfa under Triumfbågen och dricka någon god flaska vin under dagarna, men det får vi ju verkligen hoppas.
Nu är det nästan en timme kvar till vi ska åka, och det känns som att det börjar bli dags att ta tag i saker och ting. Såsom packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0