Ipodkärlek ♥

Alltså, min hund är fantastisk!

Jag är barnvakt åt mina älskade kusiner ikväll, och båda är lite smårädda för hundar.
Dom som känner min hund vet att han brukar vara ganska energisk, brutal och en av få som lyckas vara på minst 3 olika ställen samtidigt.
Jag tänkte mig inte riktigt för när jag tog in honom, men han är som en ängel med dom! Först överöste han dom med pussar över hela deras små ansikten, och nu sitter han emellan dom och kollar på när dom spelar hockey på mitt gamla playstation. Det ser så himla gulligt ut!

Och om han kommer för nära så säger antingen Samuel eller Oskar 'Nej Ipod, så här nära får du inte vara, du slemmas så när du pussas!' med myndig stämma och så föser dom bort honom och han sätter sig och kollar på igen, haha. Min lilla dåre.

Jag tror att jag är en bra barnvakt, åtminstone sett från barnens sida.
Idag har vi ätit pizza, ätit chips, spelat tv-spel, åkt vildsvinsrunda, busat ute i trädgården och haft raptävling, haha. Oskar rapar helt sjukt länge, han kunde nästan rapa hela alfabetet!

Nåväl, snart kommer moster och hämtar hem dom, jag tror inte de får vara vakna såhär länge egentligen, även om dom hävdar det själva ;) Snart 8 år och oövervinnerliga!

Kommentarer
Postat av: vickan

naaw, sötehunden! O sötungar

2010-06-20 @ 15:58:32
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: madeleäään

haha, tänk den som hade dig som barnvakt! :D

2010-06-23 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0