..

Powernaps är underbara! Har precis vaknat (okej, man kanske inte kan räkna 2 timmar som powernap men..) och tänkte börja packa inför en förmodligen fanstastisk helg i Kalmar.

Ikväll är det festligheter på Nationen som står på schemat, och min vänliga roomie, Sebbe, har lovat att vara chaffis. Nice.

Innan det hela drar igång var dock tanken att jag skulle kolla på en lägenhet i Lund, men jag får inte tag på snubben som ska visa den.. Hm, hoppas det löser sig.

Idag har jag annars varit ovanligt produktiv. Vi skrev klart caset i morse, och det var inskickat i god tid innan lunch. Därefter åkte jag och plågade mig på gymmet, innan jag åkte hem och faktiskt lagade mat. Inga mackor, ingen fil, utan riktig mat. Det ni!

Sen hände iofs inte så mycket mer. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0