torsdag.

Jag är SÅHÄR förkyld. Ärligt talat, jag hatar det här! Mina bihålor känns helt igentäppta, och det känns som att det blir nåt tryck på hjärnan. Ont i huvudet gör det ivf :P Det blir ju inte bättre av att halsen gör uppror och vägrar fungera som den ska dessutom. åh.


Veckan har flutit på bra hittills annars, och Ofelia stormtrivs på Lynga! I tisdags trimmade vi i paddocken, och igår var det tömkörning som stod på schemat :) Vi tömkörde i nästan en timme, och jag var verkligen helt slut efter det. Jag har sämst kondition.
Jag red progam på Cover Girl igår också, och det gick ok, 60.96 % blev slutresultatet :)  Jag gjorde några jättemissar, typ serpentinbågarna i vänster förvänd, och inridningen, haha. Men hon var hur fin som helst på framridningen, där inte någon av missarna var några problem, så jag är nöjd ändå. Den hästen är verkligen underbar, det är så himla tråkigt att nästa vecka är sista veckan i stallet..


Ikväll är det ferre i Asige, och jag hoppas jag blir bättre tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0