tisdag, ännu en grå tisdag

Jag och Lisa har fångat vårt livs första mus. Igår, klockan 00.32 slog fällan igen, och där var den. Liten, irriterande och inte speciellt levande. Skönt, en äckeljävel mindre ivf.

Ipod ska ju på återbesök och ta sina stygn på torsdag, så istället fick Falco följa med ner till lägenheten. Han trivs som en kung, han får obegränsat med kärlek, mat från bordet, sova i soffan och sängen, blir gullad med, har ett antal ben som han får ha helt för sig själv, och det bästa av allt - han slipper terroristen Ipods eviga försök att leka.
Jag tror ärligt talat att han skulle kunna tänka sig att flytta ner hit på heltid :)

Annars så händer det inte så mycket den här veckan, det är en hel del att göra i skolan, men det är ju som vanligt. På torsdag är det studenfest tema Vilda Västern, och det ska bli grymt kul.

Gårdagen var hur mysig som helst, och förhoppningsvis blir fredag-lördag det också...


Dags att lunchrasta hunden, han ger mig skumma blickar.


'Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas'
- Goethe


Kommentarer
Postat av: vickan

dom skumma blickarna betyder.

-jag ska äta upp dina fiskar inatt när du sover.

för din hundjävel terroriserar mig

2009-01-20 @ 23:08:54
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

men jag hade inte köpt fiskarna då. haha

2009-01-20 @ 23:39:22
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0