Mary-Louise är skum. haha

idag hade vi en störd svenskalektion. Vi skulle spela upp en liten teater, innehållandes repliker som:
Du kan väl ligga lite med mig under tiden?
Jag vill ligga med dig!
Den bara står.
Den här har redan rest sig
KOM OCH LIGG MED MIG MYRRINE!

Det värsta är att det är värre än vad det låter. Och jag fick vara kåten Kinesias. Bara namnet säger ju en del! Att det sen ingick att jag skulle ta Mina i doggystyle, iförd ett illaluktande skägg och en gubbkeps alá Stefan och Krister sänkte ju inte stämningen direkt. hahahaha. Ruggigt roligt var det, men erkänn att vår svenskalärare är liite skum?

Kommentarer
Postat av: vixter

va?? hahaha.

kul!

fast undrar om det ingår i kursplanen att lära sig olika sexställningar på svenskan... haha. undra hur nationella provet ser ut isf.. =)



tror du är het i skägg å keps dock

2009-01-16 @ 00:34:24
URL: http://vixter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0