gult

Denna underbara dag har varit ganska lugn.

Började dagen med att nästan missa bussen som skulle ta mig in till staden så jag kunde köra lektion. Lektionen i sig gick inte heller så värst bra, det var mest misslyckat. Men skam den som ger sig!
Min kära körlärare tror ivf att jag kan göra en testuppkörning om typ 4-5 lektioner, så det var ju alltid nåt, har typ 5 moment kvar att göra.
Klarade ivf en del till av teoridelen idag, så det var ju skönt det ivf. :)

Imorgon ska vi ha engelska c hela förmiddagen - första lektionen film, andra lektionen teaparty med te och kakor. Me like!

Nästa vecka är det intensivvecka som gäller, dvs stall från 8.15 - 16.10. Ska bli riktigt roligt faktiskt, bara man får lite vetiga hästar att rida!



Eftersom jag inte väntar mig nåt besök ikväll ändå blir det nog sängen tidigt. Jag och Hanna ska ut o gå med Ipod vid 8 - sen stupar jag nog i säng, och innan dess ska jag försöka skriva två engelska uppsatser. Boring, men nödvändigt.

Juste, och baka en kaka till the teaparty imorgon :)


Kommentarer
Postat av: vixter

varför får inte jag äta kakor på mina lektioner? hrmf

2009-02-11 @ 22:04:04
URL: http://vixter.blogg.se/
Postat av: Johanna

det får man bara på gymnasiet :)

2009-02-11 @ 23:19:42
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0