Man mår som man förtjänar..

haha, utgången igår var väldigt impulsiv, och grymt kul!
Jag, Mina och Lisa var det från början, och sen lyckades vi övertala Anna också, trots plugg och en tidig dag på Fjellare idag... :D På bussen träffade vi Amanda, Eve, Johan, Joel & co, alltid roligt med mera folk!

Mina fick vi leda till busshållsplatsen vid halv 1-snåret, och så fick hennes kära pojkvän möta upp henne senare, haha.
 Kul var det ivf, och när man druttlade i säng vid halv 4-snåret så hade man både ont i fötterna och en början till huvudvärk.

Idag mår man väl som man förtjänar, men jag har ärligt talat inte tid att vara bakfull idag. Nu ska jag springa ner och köpa lite frallor, sen cykla till Olle och fixa honom, sen cykla till Ofelia och rida och greja med henne, och sen har jag lovat Anna att hälsa på nere på Fjellare. Och sen ska jag köra hem. Och så ska jag plugga också. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0