shopping..

..har det blivit en del det senaste.
Jag tror seriöst att jag har handlat inredning för resten av året :D Jag bara älskar det.
På fredag bär det nästan av. Det mesta av flyttlasset går då iaf. Två bilar och två släp, pust. Mor fortsätter dock därifrån och har lite brått, så jag och M får packa upp det mesta själva. Han har lovat att spika upp tavlor och fixa med gardinerna iaf, haha. Och bära upp extrasängen.

Det känns nästan lite vemodigt att börja trean. Det är så många som kommer flytta så långt när vi är klara, så många som man knappt kommer träffa alls. Om man träffar dom något. Det suger ju ganska hårt.


Alltså, jag hade en AHA-upplevelse idag. Ni vet, om man stirrar riktigt ordentligt, ni vet, verkligen spärrar upp ögonen så mycket man kan. Då känns det konstigt, precis som att ögonen blir platta, och som att linserna liksom ploppar ur.
Vickan sa att jag inte fick säga det till någon, för att folk skulle tro att jag är lite retarded då. Men jag kände att jag var tvungen att dela med mig av mina nya kunskaper.

Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna, och jag har nästan träningsvärk i tummarna efter 1226 sms på 18 dagar. Det är i snitt 68 sms om dagen.

Gud, jag är verkligen retarded på riktigt.

Dagens kloka ord är från en mycket klyftig man:
'En kvinna utan ett fungerande bankkort är som en skadskjuten älg'

Skål på den!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0