...

Jag är fortfarande helt slut efter gårdagen.
Först 4 timmars jobb på lagret - hämta kartong - öppna kartong - lyfta ur 10 metallstöd - vika ihop kartong, och så om igen. Från golvet - till midjehöjd - från golvet - till midjehöjd.
Efter det en timmes lunch, och sen vidare till dagiset i Skeppshult, eftersom alla vikarier var upptagna.
Så himla söta ungar! Förhoppningsvis kan man få in en fot där, så man får hoppa in ofta, jag känner att jag och 1-3-åringarna är på ungefär samma nivå, rent mentalt :)
Dessvärre hade ett av barnen fått magsjuka idag, så har jag riktigt flyt så är jag smittad. Så gott som garanterat smittad skulle jag tro, eftersom jag inte riktigt hinner med att vara sjuk just nu.

Så, ni som befunnit er i min omedelbara närhet det senaste dygnet, får ni magsjuka är det inte mitt fel!
Hade jag dessutom inte sovit i en säng som man sjunker ner en halvmeter i, så kanske jag inte hade haft så ont i ryggen idag heller, men det får väl vara värt. ;)

Nåväl, jag säger som David aka Termosen; Det är små problem!

Kommentarer
Postat av: Maja

Svar; <3



Jag har kommit på en grej vi måste göra näst år: Åka till Badminton under tävlingarna där - fan va kul de måste vara!

2010-04-28 @ 19:20:09
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0