Ojojoj..

http://vixter.blogg.se/2010/september/inga-ord-kan-beskriva-den-har-kvallen.html?_tmp=00b0c80dc20a53e02ac973117715d55e03adcde9 
Ledsen folks, men jag kan inte göra sånadär fancy länkar, men klicka på den ovan så får ni en bra sammanfattning av lördagskvällen. I övrigt tror jag att det räcker att beskriva den med ett ord; SJUK!
Hahaha.

Idag är det dock väldigt synd om mig, eftersom Gud har bestämt sig för att straffa mig med den värsta förkylningen i mannaminne.
Näsan är igenproppad, halsen är igenproppad och dessutom kraxar jag som en skata.
För att få i mig lite c-vitaminer käkade jag en kiwi igår, vilket resulterade i en allergisk reaktion som fick min hals att täppas igen ytterligare. Gött!

Väntar på att mannen ska höra av sig idag så jag kan bege mig neråt, ska nog hälsa på Majsan ikväll också, snart åker hon ju till Irland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0