We don't celebrate sundays anymore

Efter mycket om och men så blev det trots allt Fegenfesten igår, vilket var asroligt, rent ut sagt.
Det var uppsamling hos mig, och sen for jag, Tessy och Andrei mot Fegen, där vi mötte upp med en hel drös underbara människor på campingen, bland andra Karolina Larsson. Lövli!
Tessy försökte övertala mig att ta högklackat, men med tanke på sörjan som var är jag glad att jag valde ballerinas, även om dom inte är så vita längre, haha!

Väl inne på området var det fullt ös och fullt med fullt folk. Och fullt med känt, fullt folk också för den delen. Mycket människor från Plönninge, men även kända hemmapajasar som Forss, Ola och Jönsson. En del av de sistnämnda såg dock lite slitna ut efter bravaderna på Chaparral häromdagen, och stämmer ryktena som går på staden så är det nog fullt förståeligt.. ;)

På hemvägen hördes en samstämmig och vacker allsång på 'Hero of War', nästan så att man fick en liten tår i ögat av ren sinnesrörelse, och swisch, så var vi hemma.

Sammanfattningsvis en mycket trevlig och händelserik kväll, med fina kommentarer som
'Joho förstår du, hon har ett fantastiskt vackert underliv, men mitt är lite mer groteskt!' - Tessy
och
'Johanna, alltid när jag är med dig så blir jag jävligt full. Och du blir aldrig lika full som jag. Eller?' - Karro

Idag kommer det nog inte att göras allt för många knop, kanske tar mig en sväng med kameran.. Eller kollar på film.
Men först; Operation Bryta Upp A-Klass och Se Om Extranyckeln Ligger I Handskfacket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0