Vrooom!

Första milen körda med Blåa Faran! Körde ju lite på en parkering igår för att testa dragläge och broms, så idag bar det iväg på riktigt. 3 timmar och 15 mil senare började jag få lite ont i armarna, men annars gick det väldigt mycket över förväntan :) MC-kortet känns inte fruktansvärt långt bort ivf..

Min kära far köpte en fototidning till mig igår, helt överfull med småtips och bra-att-tänka-på-grejer, så eventuellt blir det att åka till Harplinge RK imorgon och fota lite på hopptävlingarna där. Alltid lite roligare när man känner folk som startar, och imorgon är det en hel drös! Kan man inte tävla själv så kan man ju alltid stå vid sidan om, haha :)
Blir det inte Harplinge så pratade vi om att åka till crossbanan i Villstad imorgon när de har prova-på-dag. Att tugga lite grus är ju alltid trevligt!

Jag har fortfarande lite beslutsångest över kvällen, om man ska åka till Fegenfesten eller om man ska bege sig till Sigges Loge. Sigges är ju alltid trevligt, men det är ju så mycket folk man aldrig träffar annars som ska till Fegen.. Dagens I-landsproblem tror jag bestämt!

Ikväll har vi varit ute en runda vid kolmilan utanför Burseryd, vilket var supertrevligt. Väldigt mycket Plönningekänsla över det hela, vilket gör mig ännu mer sugen på Fegen imorgon. Nåväl, tiden får utvisa vad som händer!

Dags att krypa i säng och försöka undvika att bli nerboxad av Ipod. Men jag förstår honom - vem kan motstå en kvinna som ger honom mat, egen kudde i sängen och som dessutom luktar som en hel kolmila?

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0