Sägfelningarnas dag

Haha, dagen är nominerad till felsägningarnas dag!
Maja försökte förklara för mig hur gott hon tycker det är med hackebackspotatis, och jag berättade för henne hur tråkigt det är när Scar dödar Mustafa i Lejonkungen. Dessutom håller jag på att få nackskott, haha. Utöver det har jag läspat grovt flera gånger, och vi har snubblat på orden, satt ihop ett ord med ett annat och ja, allt har varit lite upp och ner :)

Jag trotsade blåsten innan! Jag släpade ut en solstol där det var hyfsat lä, slängde på mig bikinin och förberedde mig för att steka och bli jättebrun. 40 minuter senare vaknade jag av att jag frös så jag skakade, och mina fingrar var så stela av köld att jag inte ens kunde lyfta upp handduken.
Tror ni jag hade blivit brun då?
Nä, just det.
Big fail!


Min och Majas plan för kvällen:
Äta
Kolla film
Plugga
Sova tidigt

Resultat:
Äta
Kolla film
Prata skit
Åka till Falkenberg och köpa glass
Facebook
Somna sent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0