Html - hmtl - lmth?

Det här med HTML-koder är verkligen inte min grej. Nu får bloggen vara ful, jag orkar inte!

Idag har vi hämtat hem Kawasakin, och jag tog en jungfru-tur med.
Far var riktigt förvånad över hur bra det gick, och konstaterade stolt att jag måste ha hans gener eftersom jag var en sådan naturbegåvning ;) Haha, sötgubbe! Konstigt att det bara låter så när det är bra grejer man gör? haha.
Imorgon blir det ivf att ta lite rundor på vägarna, så se upp gott folk! Ser ni något blått swischa förbi så ta skydd...

Kvällen har spenderats tillsammans med Iaa och Vickan ute i Tomtebo. Lite vin, mycket mat och prat om allt mellan himmel och jord fick tiden att gå alldeles för fort! Peter kom förbi en runda också, och fick smaka på¨den fantastiska maten vi lagat ;)

Imorgon blir det upp tidigt, så det är nog lika bra att krypa till sängs. Då ska det inhandlas ett nytt MC-ställ, och förlåtförlåtförlåt mamma om du läser det här - men jag råkade smälta ett litet hål på dina byxor mot avgasröret idag.. Förlåt!
Undrar varför jag aldrig får låna folks saker - jag som inte alls är klumpig och förstör saker?



Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0