Hjärnkramp

Det känns som att jag har friterat min hjärna idag.
Eller kört över den med en bulldozer.

Jag kommer garanterat ha träningsvärk i huvudets innehåll imorgon - 4 timmars matte på en och samma dag tar helt klart ut sin rätt! Det är ungefär som att man ska tvinga en 200-kilos människa att springa 12 mil. I ett sträck. Utan paus. Utan vatten. Med en jävligt tung ryggsäck.

You get it.


(Dock fick jag mycket trevligt besök idag! Av självaste Mikaela, som jag inte träffat på hundra år. Nästan.
Vi pratade mest skit, och skrattade åt allt sjukt som hände när vi jobbade i Danmark. Haha! Härliga tider.
Nu är jag nyss hemkommen från en 2 timmars älgarunda med Vickan. Haha, vi åkte både långt och vilse ikväll, men en liten älg fick vi se ivf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0