GRATTIS LILLEBROR!

Hemma i Sverige igen!
Gårdagen var riktigt trevlig - kan det bli annat när man vaknar till
strålande solsken och börjar dagen med hotellfrukost?
Tror knappt det faktiskt :)
Eftersom flyget inte gick förräns vid 21.10 så hade vi i stort sett
hela dagen på oss i Paris, och det var sightseeing som stod på
schemat. Turist - javisst!
Vi hoppade helt enkelt på en äkta, röd dubbeldeckare som tog oss
runt i hela staden. Vi åkte förbi bl a Louvren och Trocadero, och sen
åkte vi högst upp i eiffeltornet, åt lunch vid Triumfbågen och
strosade runt Notredame.
Bussarna må vara en äkta turistfälla, men vill man se lite av mycket
på kort tid är det absolut värt det!


Jag och pappa på en gata i Paris.

Flyget hem gick bra, jag läste ut boken jag hade med mig ganska
perfekt tajmat till landning.

Idag har det inte hänt överdrivet mycket, jag sov länge eftersom vi
var hemma vid 3 inatt, och sen åkte jag till skolan. Efter det for jag
till stallet i åska och ösregn, men Duchesse var duktig ändå :)

Efter det åkte vi upp till min kära lillebror i Gränna, som
fyller 17 idag. Hipphipp hurra! Mat åts, presenter utdelades och skratt
skrattades. Trevlish :)

Kom för en stund sen hem från en kombinerad älgarunda/picknick med Vickan.
Kanelbullar och mjölk i glasflaska i bilen helt enkelt. Det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0