Ajajaj

Mina fötter!
Mina fötter är som ett enda stort skav. Känns det som, men det är nog mest för att jag har haft skor med galet hög klack och för att mina älskade fossingar inte klarar av jordens dragningskraft från den höjden...

Kvällen har tillbringats på Schoughs loge, och den har varit riktigt grym! Jag har buggat som en jude, i vad som kändes som SM-tempo, och är helt slut. Jag kommer garanterat att ha träningsvärk imorgon.
Kombon bugg i typ SM-tempo, 13 cm klack och alkohol kändes som en väldigt bra idé just för stunden - men nu känns det aningens sämre.

Annars har dagen varit bra,
först var jag iväg med farmor och köpte stänger till hennes rosor. Min farmor är en riktigt grym tant, och idag sa hon saker som nästan fick mig att köra av vägen för att jag skrattade så mycket. Haha!

Duchesse var galet fin idag, och jag kunde verkligen påverka henne till 100%! I vanliga fall brukar det vara ca 60% som gäller, men idag hade hon all koncentration på mig och det gjorde en enorm skillnad. Galopparbetet som brukar vara mer eller mindre dåligt funkade riktigt bra idag, och jag kunde göra både förvända slutor och skänkelvikningar. Duktig ponny!

Nu - sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0