12-05-10

Oj, vad lustigt det förra inlägget blev!
Det måste ha varit för att jag skrev det från mobilen. hm.

Nåväl. Idag har jag klurat på en ny look för bloggen, men jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt.
Lite naket?
Lite lila?
Lite mycket vitt?
Lite mycket utrymme?

Idag har jag både jobbat och varit i stallet, så det har varit fullt upp. Tanken var att jag skulle gå på kurs med Ipod ikväll också, men med det här vädret har man ju verkligen ingen lust!
Känner jag min kära dåre rätt så skulle han dessutom hitta någon lerpöl att bada i - och det har jag ingen lust med ;)

Istället blir det en lugn hemmakväll med gurk&moröttsstavar, guacamole och vitlöksdipp framför en bra film.
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0