ZzZzzzZzZZZzZ

Kort sammanfattning av dagen innan jag somnar på plats:

- Nationellt prov. Fick inte den matematiska uppenbarelsen jag hoppats på, och resultatet blir nog snarare Judas än Jesus så att säga..
- Lunch med Maja. Mycket trevligt och mysigt! Hest, hest och skvaller. Jag hatar Maja lite, för jag blir alltid sjukligt ridsugen när jag umgåtts med henne. haha.
- Riskettan MC. Gick bra, men jag var ganska trött redan när vi började. Dock en hel del läskig statistik och filmer men.. Som en av killarna där sa 'Okejdå, jag SKA inte ta MCkort, är du nöjd nu?'. Haha. Laddar för risktvåan nästa vecka!
- Shopping. Vad finns det att säga om shopping liksom? Jag är ivf 2 par shorts och en skjorta rikare. Och några hundringar fattigare.
- Hemfärd med Iaa. Skvaller. Skvaller. Skvaller. Vem behöver tv när man lever i en dokusåpa?


När jag kom hem var Sive och Anders här och skulle hjälpa far med den nya flaggstången.
Tänk att tre så starka karlar kan bo på nästan samma ställe ;)

Jag och Sive har ivf gjort en riktigt fin deal. Vi får se om den går i lås, men snart kör jag kanske något annat än min 'tantiga A-klass' som självaste herr bilförsäljare uttrycker det. Spännande, omväxling förnöjer ju! 

Nu har jag och Vickan varit ute och gått en timme. Mycket välbehövligt efter en fantastiskt god rabarberpaj som tillagats på Solgläntan.
Beach 2012, here we come!


Kommentarer
Postat av: Maja

Men jag kan inte rå för att mitt heeestintresse är stort nog åt 20 andra :P

2010-06-05 @ 21:05:13
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0