Fullt ös, medvetslös.

Det slutade visst med Måndagsklubben igår!
Först var vi hemma hos Anna och fin-drack lite. Elina, Malin M och Ellica var också där, så det blev en del skvaller om vad som hänt sen studenten, och jag är som vanligt inte med i svängarna om vad som händer i folks liv, haha. Trevligt med en update ivf!
För Måndagsklubben var det premiär för året, och Leif's Lounge i Tylösand står som värdar i år. Riktigt mycket folk, och även om kvällen fick ett ganska brutalt och otäckt slut så var det grymt kul fram tills dess. Tack Anna för allt, du var en ängel igår!

I morse fick vi riktig finfrukost, med nybakta frallor och fil med jordgubbar. Annas mamma vet hur man tar hand om två smått bakfulla, trötta och fortfarande lätt chockade flickor! :)

Halv 1 hade jag stämt möte med farmor och farfar på Mjölkbaren för lite lunch, och sen bar det vidare hemåt för  ytterligare ett försök att få lite färg på min blekfeta kropp. Jag tror dock att oljan gjorde lite nytta, för lite färg har jag nog fått!

Nu ikväll har jag inte gjort något särskilt heller, gjorde en tonfiskröra som blev god, har promenixat en sväng med Dacke och nu tänkte jag slänga på en film.
Dock luktar Ipod som ruttna blommor, och jag vet inte riktigt vad det är han har rullat sig i, eller om jag vill ha honom i min nybäddade säng i luktaäckelruttenblomma-stadiet som han just nu befinner sig i.
Dagens i-lands månne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0