Vardagslyx

Idag har jag:

  • Städat hela lägenheten
  • Skjutit lerduvor

och inte så mycket mer.
Meeen, eftersom jag är lite halvsjuk fortfarande så är det ok. Så det så.

Dessutom har jag läst ut båda böckerna som jag köpte på Myrornas häromdagen, så jag började på en ny idag.
Hypnotisören, av Lars Kepler. Någon som läst den?
När jag var yngre så läste jag alltid jättemycket, men de senaste åren har det gått i perioder.
Just nu känns det som en ren lyx att få läsa något bara för att man faktiskt vill, och inte för att man måste för något skolarbete eller annat skit. Prima!

Så, nu ska jag ta och avsluta för idag, krypa ner i sängen och bara lyxläsa lite. Och tänka på hur farligt sexig Hugh Dancy är. Rauwr


Kommentarer
Postat av: Paulina

jag har läst den! helt sjukt bra, läste ut den på 3 dar, puss på da

2010-06-14 @ 21:33:42
Postat av: Johanna

Ja, grymt bra! Jag har varit ledig idag, så jag läste ut den i eftermiddags.. Farligt det där med bra böcker :) Puss på dig!

2010-06-15 @ 01:54:58
URL: http://kickstartyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0