TT: Tema Trött

Ich bin zömnich.

Andra dagen på jobbet idag, och det gick faktiskt alldeles utmärkt!
Visserligen ploppar det upp siffror framför ögonen på mig så fort jag blundar, och om jag lyckas tränga bort dom så ploppar hela charkdiskens innehåll upp i stället. Haha. Det är mycket att lära på så här kort tid!
Även om det känns som att jag ropat på Fia hela tiden idag, så har det nog ändå gått ganska hyfsat :)

Men, som flitig arbetslös/student så är man ju inte riktigt van vid att arbeta så många timmar i sträck, så nu är jag aningens trött. Det är inte lätt att bli en Svensson! Dock trivs jag riktigt bra, och det kommer nog bli en rolig sommar :D

Jag borde faktiskt städa lägenheten, men om man gör något annat nyttigt i stället borde det väl vara ok att skjuta lite på det?
Imorgon jobbar jag förmiddagen, och sen beger jag mig till Halmstad/Steninge för umgänge med kära vänner och Risktvåan, så dessvärre skulle jag behöva skjuta på städningen ända tills torsdag.. Typiskt!

Bäst jag ger mig ut och springer en runda. Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0