Sköna Bolmen!

Att man kan bli såhär trött av att inte göra någonting är ju helt ofattbart!

Dagen har spenderats vid Bolmen, hos min kära Anna. Vi har bara haft det bra - ätit jordgubbar, körsbär och glass, solat, badat, skvallrat och läst. Och smort oss med olja.
Litervis med olja! Så nu är vi lena och bruna, och lite brända :)

Förutom det så har vi åkt båt, och ring efter båten. HAHA, jag höll på att avlida av skratt när Anna åkte! Hennes kära bror gjorde allt för att hon skulle flyga av, och till slut fick hon sådan fart över några duktigt höga svallvågor så hon inte hade en chans att hålla sig kvar. Jag ångrar verkligen att jag inte hade min kamera med mig!
När jag åkte så for ringen upp i luften och vände sig uppochner - det var inte jätteenkelt att klamra sig fast så jag for med huvudet först, rätt ner i spat. Roligt!

Vi åkte förbi vår gamla sommarstuga idag också, och man blev nästan lite nostalgisk. Det är så himla vackert där ute! Nu har vi ju bara båten kvar, men det är ju alltid nåt.. Att lägga till vid en ö och sola är inte helt fel heller :)

Nu tror jag att jag ska springa en runda, och sen ska jag starta en film och däcka i soffan. Jobb 08.30-20.15 imorgon känns inte jättelockande i det här vackra vädret faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0