I say Jesus!

Haha, vilken helg!

I fredags hamnade vi på Chaparral, vilket var mycket trevligt!
Helt sjukt mycket folk, och bara en massa knuttar överallt. Jag gjorde misstaget att säga att jag kör Kawasaki, och tystnaden som uppstod var ett faktum. Haha.

Igår blev det några timmars MC-körning med far, och senare på kvällen begav vi oss till SIGGES LOGE.
Gott sällskap, god dricka och ja.. Allt var riktigt fint!
Hahaha, Iaa gjorde något sjukt roligt på förfesten, men hon skulle bokstavligen talat mörda mig om jag lade ut det här. Men roligt var det! hahaha.

Idag tänker jag inte göra något ansträngande alls, möjligtvis rensa mellan plattorna på uteplatsen. I bikini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0