Goder Morgon!

Idag mina damer och herrar, är en relativt tung dag.
Mitt huvud dunkar lite, och allt är litelite jobbigare än vanligt.
Men, det är ju lördag, och det kan bero på mängden vin som intogs igår kväll.

Vi började kalaset på fotbollsmatchen mellan Burseryd och Dannäs, men när knotten nästan ätit upp oss (mest Martinsson, han gnällde högst) gav vi upp och åkte till Niklas och Frida i stället.
Där stod lite grill på schemat, och det var verkligen supergott!
När vi ätit och tjatat lite for vi in till Smålandsstenar igen, för lite glass och piggelindrinkar. Mycket trevligt! Större delen av sällskapet tyckte att vi skulle fortsätta hos mig, och snäll o trevlig som man är så är det ju en självklarhet.
Under natten inkom en del sjuka samtal, men överkänslig är ju inte mitt andranamn direkt, så det var mest skoj faktiskt. Haha.
Tycker att gårdagen var riktigt trevlig rent allmänt, förutom att jag höll på att dö av rastlöshet under dagen.
Well, I did survive!


Nu står världens mest ledsna och utsatta hund utanför min altandörr och ser på mig med fördömande blick.
Matte, det regnar faktiskt ute, och jag har kissat klart för LÄNGEsen!

Jaja, du får väl komma in då. Hundkräk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0