Ett gott skratt förlänger livet!

Och stämmer det, då kommer jag leva läääänge efter den här kvällen.
I och för sig skrattar jag ganska ofta. Och ganska mycket.
Men ikväll har jag skrattat nästan hela tiden!


Dagen har iofs varit ganska trevlig rätt igenom, förutom min sentimentala stund som inkluderade viss Plönningesaknad.
Men efter studenten så var jag, Karro, Tessy, Mina och Hanna på restaurang och åt lunch, och det var faktiskt supertrevligt. Nästan som på de gamla goda tiderna!

Nu ikväll har vi varit på Bambu allihopa, och med vårt sällskap på 10 vackra människor så fyllde vi nästan hela restaurangen, åtminstone verbalt sett. Vi hördes nog ganska väl, och de (o)fina diskussionerna vi brukar ha blev inte riktigt dämpade av att vi inte var i någons vardagsrum heller. Haha.

Efter Bambu blev det återsamling hos Gustav, och där spårade det ut ganska rejält när Farbror Holm hade sexualundervisning. Jag säger bara, Herregud! Sjukt jävla roligt, rent ut sagt. Helt plötsligt vet jag mer om alla mina vänner än vad jag nog ville veta. Haha.


Nu går Ipod runt och fjärtar i hela lägenheten, och jag funderar allvarligt på att låta honom sova i köket inatt.
Jag tror det är en hämnd för att jag inte hunnit ge honom någon vidare motion idag.

Han är uträknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0